woensdag, februari 17, 2016

Het vertrouwen groeit

We zijn weer twee weken verder. Ik loop drie keer in de week en probeer door afwisselende te trainen zowel de afstand als de snelheid weer langzaam op te bouwen. Achtereenvolgens liep ik:
10 x 200 m
een rondje van 6 km
7 x 400 m
een rondje van 7 km
5 x 800 m
3 x 4 x 200 m
Klik op de links om de details te bekijken.

In het begin voelde ik nog soms nog wat aan mijn achillespees en vreesde ik dat ik toch nog niet voldoende hersteld was. Maar dat is nu ook al bijna twee weken voor het laatst geweest en dat geeft vertrouwen. Volgende week wil ik weer aansluiten bij de baantraining met de hele groep.

Ik merk wel dat ik flink wat snelheid en conditie heb ingeleverd, voor 200-jes van 45 seconden moet ik al flink aan de bak. Misschien ben ik iets te optimistisch geweest bij de inschrijving voor de Amersfoortse baancompetitie met een km van 11:30.

Geen opmerkingen: