dinsdag, oktober 15, 2013

Bosmarathon in de regen

Dit jaar stond ik niet aan de start bij de Bosmarathon, maar voornamelijk aan de finish. Ik hielp mee met de uitslagverwerking en het computercentrum. Dat was best een uitdaging, want we zouden deze keer gebruik maken van een gehuurd systeem (Chronotrack). Toen ik op zaterdag naar bed ging had ik nog goede hoop dat het op zondag redelijk weer zou zijn, maar met de regen van de afgelopen dagen zou het parcours wel weer zwaar zijn. 's Morgens goot het echter van de regen en buienradar gaf ook geen hoop. We moesten er maar het beste van maken.

En zo stond ik een halve dag in de regen om de tijdregistratie op te bouwen en te zorgen dat uitslagen werden verwerkt en de speaker deelnemerslijsten kreeg. Uiteindelijk werd wedstrijd afgebroken. Het bos was te gevaarlijk geworden met plassen van tientallen centimeters diep. Voor hulpdiensten en de moutainbikers waren de paden onbegaanbaar geworden.


Geen opmerkingen: