maandag, juli 04, 2011

Ups and downs

In de afgelopen week begon mijn knie toch weer zeer te doen bij trap op- en trap aflopen. Dat was een flinke tegenvaller. Woensdag heb ik dat met fysio Sandra besproken. Ze heeft was ook verbaasd. De gedachte is toch nog steeds dat het niet aan het hardlopen ligt. Ik gebruik tegenwoordig ook niet meer mijn oude te kleine stationsfiets maar mijn normale fiets. Sandra nam mijn knie nog eens onder handen om te voele of er iets mis was. Ze kon niets vinden en verlgde de aandacht naar mijn rug. Daar heb ik al eens eerder klachten gehad en het is niet mijn sterkste punt. Mogelijk zit daar de oorzaak. Dus heb ik deze week een afspraak met een manueel therapeut. Ondertussen mocht ik wel doorgaan met trainen. Ook het plan om dinsdag met de groep mee te trainen blijft overeind.

Na de woensdagsessie voelde mijn knie een stuk beter, geen klachten meer bij het traplopen. Donderdagavond liep ik een rondje van 11 kilometer in net iets minder dan een uur. Daarna begon ik toch wel te voelen dat ik al een tijd wat minder train. Vrijdag mocht ik weer naar de fysio. Tijdens het omkleden zakte ik wat door mijn knieƫn en dat deed ineens weer zeer. Maar bij de oefeningen had ik er geen last meer van. Vrijdagavond was het traplopen wel weer pijnlijk, maar in de afgelopen dagen was het weer een stuk beter en soms voelde ik zelfs helemaal niets. Ik snap er niks meer van.

Morgen ga ik dus toch mee trainen op de baan, maar wel rustig aan. Woensdag bekijken we bij de fysio de reactie en donderdag naar de manueel therapeut.

Geen opmerkingen: