vrijdag, januari 27, 2006

Morgen maar weer eens proberen?

Sinds vorige week woensdag liggen mijn loopschoenen werkeloos in de tas. Ze hebben even rust gehad en ik ook. Ik hoopte dat de rust ook mijn hamstring goed zou doen en eigenlijk ging dat heel goed, want ik had nergens last van. Totdat ik deze week op een te kleine damesfiets naar het station ging.

Ik wilde niet het risico lopen dat mijn goede fiets gejat zou worden, dus ging ik zoals gewoonlijk op de oude fiets van mijn vrouw. Tegen de tijd dat ik bijna bij het station was, voelde ik toch weer "iets" achter in mijn linker bovenbeen. Niet pijnlijk, maar wel "iets". Op de terugweg en een dag later was het hetzelfde liedje en ook toen ik in Amsterdam op een holletje probeerde de trein te halen.

Toch heb ik vandaag weer geen nergens last van. Ik kan op Internet niets vinden dat mijn "klachten" beschrijft. Misschien ben ik wel overbezorgd. Ik ga morgen maar voorzichtig mee trainen.

Geen opmerkingen: