zaterdag, oktober 03, 2015

Uitslagen Utrechtse heuvelrug estafette bekend

Gisteravond werd de uitslag van de Utrechtse Heuvelrugestafette bekend gemaakt. Het blijkt dat we deze keer niet alleen een paar minuten sneller waren dan vorig jaar, maar zelfs de derde plaats hebben weten te behalen:
Ik nam dit jaar zelf revanche voor vorig jaar. Toen moest ik door een foutje bij het bepalen van de route een heel stuk extra tegen de Amerongse berg op lopen. Verder had ik toen de Halve van Hoogland in mijn benen. Dit jaar wist ik de route en was ik beter in staat om tempo te houden. Berg af van de Amerongse berg ging het heel hard en denderde ik diverse team voorbij om na 41:38 te finishen.

Zoals je ziet is de uitslag in de vorm van een plaatje. Hij staat tussen de mooie foto's van Ries de Beer. Daar staan natuurlijk ook nog foto's van de Lange Duinen Runners tussen.








Geen opmerkingen: