maandag, augustus 25, 2014

Alweer nieuwe schoenen

In februari kocht ik paar nieuwe Saucony Triumph 11, daarnaast gebruikte ik een paar Brook Gohst 5 (1 jaar oud) en een paar Triumph 9 (anderhalf jaar oud). Een maand geleden ontdekte ik dat het bovenwerk van de Triumph 9 kapot begin te gaan aan de buitenkant van mijn rechterschoen, mogelijk door veel bochten naar links op de baan. En de zool van de Brooks was al aardig afgesleten onder de voorvoet. De hak zag er nog als nieuw uit, ik ben dus duidelijk geen haklander. Het werd dus alweer tijd voor nieuwe schoenen. Mijn keus is deze keer gevallen op de Saucony Kinvara 4:
Deze schoen is voelbaar lichter dan de andere schoenen. Ik heb gister mijn eerste rondje er op gelopen. Tussen 1 en 2 kilometer moest ik even wennen. Daarna zaten ze prima.

3 opmerkingen:

Jessica zei

Het maakt toch niet uit hoeveel schoenen je koopt?
Zolang je er plezier mee hebt waarom niet?
Iedereen heeft goede schoenen nodig!
Geniet ervan!

Richard zei

Je hebt gelijk hoor, zolang het maar niet te veel in de papieren loopt. Leuk dat je mijn blog leest en een bericht hebt achtergelaten.

Sharon zei

Hallo,
Ik vind de schoenen echt gaaf staan!
Je kan ze overal onder doen. Inderdaad zolang je er plezier mee hebt.... Lekker blijven doen en bloggen uiteraard!