zaterdag, maart 01, 2014

40 plus

Ondertussen zit de maand februari er al weer op. In de afgelopen maand liep ik een stuk minder dan de maand ervoor. Dat had zo zijn redenen. Ik had wat meetings en activiteiten van mijn werk, een presentatie van een profielwerkstuk van mijn oudste zoon, verjaardagen en ik was een kleine week (ook voor mijn werk) op Malta.Toen ik daar vorige week van thuis kwam, was ik zwaar verkouden. Ik dook direct mijn bed in en kwam er pas twee dagen later weer uit. Daartussen had ik ruim 40 graden koorts. Gelukkig was dat een dag later wel weer gezakt, maar sindsdien voel ik me nog steeds niet echt heel fit en ik heb een vervelende vastzittende hoest. Toch morgen maar eens kijken of ik een klein rondje kan lopen.

In de maand februari was ik ook jarig en dit jaar ben ik voor het laatst 40 plus. Als cadeautje kreeg ik weer een paar nieuwe schoenen, Saucony Triumph 11.

Daarnaast kreeg ik twee boekjes uit de webshop van de atletiekunie:
- Samen Lopen - Peter Klos
- Meer dan 100 oefeningen om looptechniek te verbeteren - Niek de Groot
Daar kan ik weer leuk inspiratie uit halen voor mijn trainingen.

Geen opmerkingen: