dinsdag, april 23, 2013

fnipverkouwe

Sinds mijn vorige post kan ik het volgende melden:
  • Er is nog weinig verbetering in mijn knie. De laatste keer liep ik in totaal 8 kilometer met ook een paar langere stukken (tussen 1,5 en 2 kilometer). Maar na 5 kilometer begon ik mijn knie weer te voelen. In de laatste kilometer was het slechter dan de weken daarvoor. Gelukkig had ik in de dagen daarna geen extra reactie.
  • Ik ben nu twee keer als hulptrainer actief geweest bij de FitStart van AV Pijnenburg. Het is leuk en dankbaar werk om deze lopers te begeleiden in hun eerste stappen.
  • Sinds eind vorige week ben ik weer eens snipverkouden. Ik had het zo te pakken dat ik dit weekend niet eens gelopen heb. Keelpijn, hoofdpijn, een beetje spierpijn en weinig lucht.

2 opmerkingen:

Martin S, zei

wat een drama's zeg. en ik maar zeuren over mn arme kuitjes,,,

Richard zei

Zoals een groot filosoog uit Amsterdam al eens zei: "Ieder nadeel hep sen foordeel", nu heb ik niet wegens verkoudheid de Amersfoortse baancompetitie gemist.