maandag, februari 13, 2012

Vertraging bij herstel want verkouden

Het is nog niet gelukt om aan te sluiten bij de groep, tenmiste ik achtte het zelf nog niet verstandig. In de afgelopen week was ik een aantal dagen in Malaga, daar was het prima toeven, de eerste dag was het ongeveer 20 graden. Het was geen vakantie, maar ik voelde me helemaal uitgerust. Toch werd ik dag na thuiskomst stevig verkouden, inclusief spierpijn, keelpijn en een algeheel lamlendig gevoel. Dat was niet het goede gevoel om te gaan hardlopen.

Het voelt alsof mijn conditie achteruit gehold is door die verkoudheid, maar het begint wel weer een beetje op te klaren. Dus trek ik vanavond mijn spullen maar weer aan en ga wat rondjes door Soest rennen. Dan kan ik direct mijn nieuwe Polar WearLink+ borstband testen die ik voor mijn verjaardag kreeg. Als het goed is, behoren daarmee de rare hoge hartslagen van de GFR 310 tot het verleden.

Geen opmerkingen: