zondag, februari 20, 2011

Opruiming bij de sportwinkel

Een van de sportwinkels in Soest gaat verhuizen en is daarom flink aan het opruimen. Een paar weken geleden haalde ik er al een singlet met korting. Dit weekend was ik er nog weer voor schoenen voor een zoon en nu nam ik voor een paar Mizuno Wave Fortis 3 mee met 40% korting.

Deze schoen is wat lichter dan de Asics Nimbus waar ik de laatste tijd op loop en ze hebben wat minder demping, maar ze zitten prima. Vandaag heb ik ze direct uitgeprobeerd bij een rondje over de Stulp. Dat rondje moest ik toch ook nog nameten met mijn Forerunner.

Het blijkt 11,2 kilometer. Dat was de derde training deze week. Dinsdag op de baan heb ik nog wat lopen stunten met de Forerunner. Ik drukte op "start" (dat werd dus "stop") in plaats van "lap" zodat ik een deel van mijn rondjes niet gelogged heb. Ik was trouwens ook al vergeten om het inlopen te loggen. Ach ja, het is even wennen.

Donderdag ging al een stuk beter. Mijn Forerunner was met autolaps enorm behulpbaar bij de 2 keer 4x1000 die op programma stond:

Het aantal kilometers deze week ligt daarmee op ruim 40. Een mooie week zonder klachten.

Geen opmerkingen: