dinsdag, januari 25, 2011

Een lekkere trainingsweek

Na alle perikelen rond mijn hamstring en de feestdagen die de regelmaat doorbraken heb ik vorige week weer een normale lekkere trainingsweek gehad. Dat betekende dinsdag op de baan met twee series van 1000 - 800 - 1000, donderdag op de weg 12 keer de 360 meter heuvelop en op zondag een duurloop voor mezelf.

Alle trainingen gingen fijn. Dinsdag liep ik samen met Martin hard op de baan. De 1000-tjes rond 3.55 en de 800-tjes net boven 3 minuten. Daar moet nog wel iets van voor de Amersfoortse baancompetitie waar ik me voor ingeschreven heb. Op donderdag vormden we een groepje met Jos, Edgar en Martin. Het werden 4 groepjes van 3 keer (rustig, harder, hard) en iedere serie ging wat sneller. Zondag deed ik het rustig. Een rondje van ruim 13 kilometer in 1 uur 10.



Deze week gaan ik daar weer lekker mee door. Zondag staat de webloggersloop op het programma. Ik ben benieuwd hoe het is om met een gevarieerde groep webloggers te lopen.

Geen opmerkingen: