woensdag, december 29, 2010

Op de weg terug.

Het is ondertussen meer dan twee weken geleden dat ik moest uitstappen bij de BAV Wintercup. Sinds die tijd heb ik het vooral rustig aangedaan, maar niet stil gezeten. Elke morgen fiets ik naar het station en ik heb diverse wandelingen door de sneeuw gemaakt. Eind vorige week heb ik voor het eerst een klein rondje (6km) door Soest gelopen samen met mijn zoons. Dat ging prima en gister heb ik aangepast meegetrained met de groep. Er stond 15 x 200 meter op het programma met 200 meter rust. Ik besloot om niet echt te versnellen, maar gewoon lekker door te lopen (ook bij de rust). Zo deed ik er niet langer over dan de anderen. Het lijkt er op dat het herstel voorspoedig gaat, maar ik blijf het nog rustig aan doen.

Ik sta vrijdag wel aan de start van de Sylvestercross. Maar dan loop ik één rondje met mijn zoons mee of misschien drie rondjes rustig met een collega. Ik zag op de site dat ik niet de enig ben. Zo'n 1200 lopers hebben zich al vooraf ingeschreven voor de recreatieloop. Ben je er ook bij? Ik ben rond 14:30 bij de ingang van de tent.

Geen opmerkingen: