maandag, september 20, 2010

Heuvelrug estafette 2010

Al voor het derde jaar wordt op 26 september de Heuvelrug estafette gehouden. Ik had me voor de vakantie al als teamlid aangemeld en sta deze keer dus aan de start om een hele dag door de Utrechtste Heuvelrug te trekken. Ik weet nog niet welke etappe ik voor mijn rekening mag nemen, dus je zult zelf maar een mooi plekje langs het parcours moeten zoeken in de hoop mij voorbij te zien komen :-).

Het weekend daarna zijn de clubkampioenschappen op de baan. Daar wil ik ook aan mee doen, hoewel ik deze keer geen kans ga maken op de medailles. Ik maak dus weer wedstrijdplannen, dat betekent dat ik denk dat ik de knieproblemen achter de rug heb. Helemaal zeker ben ik niet. Na de dinsdag training van vorige week had ik twee dagen diverse pijntjes in linker- en rechterbeen. Ik had lekker mee gedaan met 10 keer 400 meter in 5 kilometer tempo. Omdat er donderdag geen training had heb ik pas gister weer gelopen. Deze keer met mijn neef Roelof omdat we neven- en nichtenreĆ¼nie hadden in Musselkanaal. Ik liep weer eens in een andere omgeving, dat is altijd leuk. Na een klein uurtje waren we weer terug. Het lijkt er op dat ik deze keer geen klachten heb. Ik hou me voorlopig aan wat lager tempo's en minder omvang.

2 opmerkingen:

Gert zei

Met de Heuvelrug estafette ben ik er niet bij omdat ik me al een tijdje terug al had ingeschreven voor de Singelloop in Utrecht.
Met de clubcompetitie ben ik er waarschijnlijk wel bij!

Richard zei

Veel succes in Utrecht in dat geval. Gaat het alweer met je enkel?