woensdag, september 01, 2010

Even rustig aan in verband met mijn knie.

De knieproblemen waarover ik vorige week berichtte zijn toch iets hardnekkiger dan gedacht. Ik liep zonder klachten de Gildeloop, maar de donderdag en vrijdag daarna was mijn knie weer stijf. Dat wil zeggen dat ik eigenlijk vooral problemen had als ik een tijdje achter mijn bureau gezeten had en weer ging staan. Als ik eenmaal liep had ik nergens last van. Bovendien kon ik mijn linkerbeen niet zo ver buigen als mijn rechter. Dat laatste is wel vaker het geval maar nu was het erger.

Op zaterdag waren de klachten weer nagenoeg verdwenen. Ik heb de hele dag zonder problemen in de dierentuin gelopen met mijn familie. Zondag besloot ik daarom om toch maar weer een rustig duurloopje te doen. Deze keer in de richting van Lage Vuursche, een mooi rondje over de Zwarte weg.



Het liep heel lekker een beetje tussen de buien door en zonder problemen. Maar maandag was mijn knie weer net als vorige week donderdag stijf na het opstaan van een bureaustoel. In overleg met Harry doe ik het nu even rustig aan. Deze week geen trainingen, zondag een heel kort en rustig stukje en als ik dan geen klachten heb, dinsdag nog iets verder. Misschien kan ik dan volgende week donderdag weer aansluiten bij de groep.

Geen opmerkingen: