vrijdag, februari 19, 2010

Toch weer winter.

In mijn vorige bericht hoopte ik nog dat de lente zou beginnen, maar in de twee weken daarna sloeg de winter nog even terug. Ik heb sinds een week of twee niet meer gelopen. Het was te glad of te koud of ik had een andere afspraak. Ik moet eerlijk zeggen dat ik met die sneeuw ook niet erg gemotiveerd ben om er uit te gaan en hier is het strooizout nu ook wel op.

Dat is jammer, want de Amersfoortse Bergcross werd bijvoorbeeld afgelast. Zo heb ik de nieuwe kleding dit ik op mijn verjaardag kreeg nog niet kunnen proberen. Het is een shirt van nike, een tight van odlo en een jack en een trainingsbroek van odlo. Allemaal zwart want dat was de enige kleur die nog beschikbaar was in mijn maat.

Ondertussen zijn de Olympische winterspelen al een weekje bezig. Ik zie er niet zoveel van, want ik ik wil op tijd op bed liggen. Maar deze week zag ik een stuk van de afdaling voor dames. Veel spectaculaire valpartijen maar deze was gewoon hilarisch.

Geen opmerkingen: