vrijdag, september 07, 2007

Inschrijvingen

De eerste drie trainingen van dit seizoen gingen wel lekker. Meestal levert een paar weken rust wat spierpijn op als ik de trainingen weer hervat, maar dat is deze keer niet het geval. Ik heb daarom besloten me maar gewoon in te schrijven voor de Zuidlaardermarktloop. Bovendien hoorde ik dat de inschrijving voor de halve van Egmond ook al gestart is. Dat is een loop die snel vol is en ik heb het plan deze keer mee te doen. Dus zat er niets anders op dan me daar nu ook al voor in te schrijven. De komende maanden zal ik proberen nog een wat langere wedstrijd te lopen en ieder geval in de training ook wat duurloopjes te doen. Gelukkig gaat een groot deel van de trainingsgroep meedoen met de halve van Amsterdam en/of de Berenloop en worden er daarom in de trainingen al wat langere afstanden opgenomen.

Geen opmerkingen: