dinsdag, maart 06, 2007

Blogger problemen

De vaste lezertjes vroegen zich vast al af wat er aan de hand was. Blogger had om de een of andere reden het vermoeden dat mijn blog spam bevatte. Ze schijnen daar robots voor te hebben om dat te controleren. Die maken ook wel eens een foutje en in dat geval kun je een mailtje sturen om het te herstellen. Daar doen ze een paar dagen over en terwijl ik dit type zijn ze daarmee bezig. Hopelijk kunnen jullie dit binnenkort allemaal weer lezen.

De nieuwe blogger heeft bovendien de mogelijkheid "tags" aan je posting te hangen. Zo kunnen lezers alle postings over bepaalde onderwerpen sneller terugvinden. Ik ben daar nu ook mee begonnen. Het gevolg is wel dat ik nu merk dat alle postings die ik getagd heb, tijdelijk van de blog zijn verdwenen. Dat komt weer doordat updates niet gepubliceerd worden zolang mijn blog op slot staat. Diepe zucht.

Geen opmerkingen: