vrijdag, december 15, 2006

Ik ben niet de enige.

Woensdag voor het eerst weer getraind. Lekker met de groep mee gelopen en me gedeist gehouden. Het werd een climaxloop met vuurwerkshow tot besluit. 2 series van 5 minuten tempo1, 8 minuten tempo 2 en 1 minuut tempo 3 en bij aankomst was er een vuurwerkshow op de sportvelden.

Donderdag en vandaag laten mijn benen merken dat het al weer even geleden was dat ik had getrained. Nog maar even rustig aan doen, dus.

Natuurlijk struin ik Internet nog wel eens af op zoek naar foto's of verslagen van wedstrijdjes die ik liep. Daarbij merk ik dat ik niet de enige hardlopende blogger (hardbloggende loper?) ben.

Regelmatig stuit ik op: Gakkie; Hardloper; Loopgek; en Sporter. Ze wonen blijkbaar in de buurt, maar lopen duidelijk een stukje harder dan ik. Maar er zijn er nog veel meer. Zoeken op "hardlopen" bij web-log.nl levert dit resultaat bijvoorbeeld.

Ze worden alleen niet allemaal regelmatig bijgehouden. Loopblog ziet er bijvoorbeeld goed uit, maar staat al sinds april stil. Wel heel actief is Ronald. Hij liep ook in Amsterdam (zo vond ik hem) en hij heeft een hele lange lijst van andere hardloop blogs (alleen sta ik er nog niet tussen :-( ).

Geen opmerkingen: