dinsdag, oktober 31, 2006

Eén jaar Richard Rent

Ik weet de precieze startdatum niet meer, maar ongeveer een jaar geleden begon ik mijn hardloopbelevenissen in deze weblog bij te houden. In dat jaar heb ik ondanks wat blessureleed veel plezier beleefd aan het lopen en aan het bloggen. Hoogtepunten waren wel mijn PR op de 10 kilometer in Baarn en mijn eerste halve Marathon. Momenteel is het weer even rustig, weinig nieuws te melden.

Daarom maar weer eens een grafiekje. Ik heb al mijn prestatie geprobeerd om te rekenen naar een 10 kilometer tijd. Daarvoor gebruikte ik een calculator. En waar dat niet lukte heb ik zelf wat gegokt. Het is dus geen exacte wetenschap. Bovendien zie ik er weinig lijn in, behalve dan dat de Dam-tot-Dam loop, de clubcross en de Gildeloop in 2006 uitschieters naar boven waren en dat ik in de herfst van vorig jaar erg lekker liep.

Geen opmerkingen: