vrijdag, juli 28, 2006

Vakantie voor de deur

Nederland komt vandaag een beetje bij van een hittegolf. Ik heb de afgelopen weken weinig gelopen. Het was er te warm voor, maar ik had ook weer problemen met mijn linkerbeen. EEn paar weken geleden mijn hamstring en vorig weekend had ik een dag na een rondje om de stulp behoorlijk last van mijn linkerkuit. Het was alsof er een spier gescheurd was. Maar het begon pas een dag later.

Al met al twijfel ik een beetje of de halve van Amsterdam wel haalbaar is. Nu staat eerst de vakantie voor de deur. Drie weken lang zijn we weg en ik neem mijn loopschoenen een keer niet mee. Dat betekent ook dat ik drie weken lang geen updates van mijn blog zal doen. Als goedmakertje heb ik mijn blog verfraaid met een weather undergroud sticker. Dan kunnen jullie altijd kijken hoe het weer hier (of eigenlijk in Soesterberg) is.

Geen opmerkingen: