maandag, juni 26, 2006

Het voelt weer goed

Eindelijk weer een beetje regelmaat in de trainingen. Ik heb er weer drie gehad en de komende weken ziet het er naar uit dat ik ook nog mee kan doen. Dat voelt erg prettig.

Na vorige week zaterdag had ik nog last van mijn linkerkuit. Woensdag hadden we veel kort intensief werk, met als finale 6 x 100 meter (50 meter omhoog, 50 meter omlaag). We lieten ons lekker gaan en wilden niet voor de ander onder doen. ik was niet de enige die een dag later spierpijn had, maar na één dag was dat ook weer weg. En de training van zaterdag (Fartlek) ging ook weer lekker, bovendien had ik daarna helemaal nergens last van.

Toch steek af en toe een "pijntje" de kop op achterin mijn linkerbovenbeen. Dat zie ik maar als waarschuwing om nog niet te forceren.

Geen opmerkingen: