dinsdag, mei 16, 2006

Op zoek naar de grens.

Weer een weekje en twee trainingen verder. Vorige week woensdag had Frans als stand-in trainer het programma een beetje aangepast. De split interval werd 800 ext, 600 ext - 200 int, 400 ext - 400 int, 200 ext - 600 int, 800 int. Ook de laatste serie ging me goed af op een stevig tempo en weer zonder reactie in de dagen daarna. Ik begin steeds meer te geloven dat ik op de goede weg ben.

Afgelopen zaterdag kwam ik niet aan trainen toe, daarom heb ik gister maar weer eens een rondje Pluismeer gedaan. De laatste 1200 meter gaan langs de Biltseweg, met hectometerpaaltjes. Een mooi stukje om eens te testen hoe hard ik nog ga als ik er al zo'n 4,5 kilometer op het zitten. Alle 100 meters heb ik getimed en het lukte om ze redelijk constant op zo'n 24 seconden te lopen. Totaaltijd over 1200 meter 5.52. Toch lijkt vandaag mijn been een beetje stijf. Waarschijnlijk heb ik de grens van dit moment bereikt. Goed om te weten met twee potentiƫle wedstrijden in het vooruitzicht.

1 opmerking:

Richard zei

Het was inderdaad net over de grens. Twee dagen lang was mijn knieholte stijf.