maandag, maart 27, 2006

piriformis syndroom, lage rugklachten, of gewoon niets aan de hand

Als sinds begin dit jaar is het een beetje kwakkelen met mijn linkerbeen. Met name na een training heb ik last van mijn hamstring of mijn knieholte. Ik heb al een paar keer een paar weken rust gehouden en als ik daarna weer begon ging het een week of twee goed.

Ik had ook na de clubkampioenschappen cross nergens last van, maar een training later was het weer mis. Het probleem (met mij) is dat ik dan op Internet ga zoeken naar wat er aan de hand kan zijn en dat ik ook echt alles in mijn been voel. Daarom heb ik besloten maar eens een bezoekje aan de huisarts te brengen (woensdag mag ik).

Dan kan zij uitsluitsel geven. Is het nou Piriformis syndroom of lage rugklachten? Of is er gewoon niets aan de hand. Waarschijnlijk zal ze me doorverwijzen, misschien wel naar het SMA in Baarn.

Geen opmerkingen: