maandag, februari 13, 2006

Verjaardag betekent cadeautjes

Afgelopen zaterdag was ik jarig. Door de dukte (boodschappen, visite, ...) schoot de training er nogmaals bij in. Deze week gaat het er echt weer van komen. Al was het alleen maar om mijn trainingsmaatjes te kunnen tracteren (komt allen woensdag a.s.!). En om mijn nieuwe outfit te kunnen showen. Ik werd blij verrast met diverse hardloop-gerelateerde presentjes: een mooi nieuw Asics shirt, een Odlo thermoshirt, een startnummerband, een houdertje voor een mobiele telefoon of portemonnee voor aan je bovenarm en een boek "hardlopen voor beginners".

Volgende week zondag de uitslagen een beetje in de gaten houden want dan gaat mijn zwager weer een 10 km lopen en hij heeft uitgebreid in het boek zitten bladeren (dat hij zelf gegeven had). Ik ben benieuwd of hij er iets van heeft opgestoken.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Richard,

Gefeliciteerd met je verjaardag. Woensdag zullen we vast een mooie opkomst hebben :-)

Maar als je nu nog moet beginnen het het boek hardlopen voor beginners.... dan begin ik me ernstig zorgen te maken wat er gaat gebeuren tegen de tijd dat je het boek uit hebt!

Peter

Richard zei

Mijn zwager (degene die het boek) gaf heeft al twee marathons achter de rug, zo'n 20 jaar geleden. TOch zat hij er nog geïnteresseerd in te lezen.

Anoniem zei

Hoi Richard,

De brownies waren vanavond erg lekker!!
Ik heb trouwens je blog-link toegevoegd aan de D-groep website.

Groetjes,

Jeff