maandag, december 19, 2005

Een week niet getraind


Het begint de laatste veel te vaak voor te komen dat ik een week (of langer :-( ) niet train. Afgelopen week was het weer eens zover. Door de deadline voor een project op mijn werk, moest ik de doordeweekse training laten schieten en zaterdag was het mijn beurt om met mijn jongste zoon op het voetbalveld te staan (koud!).

Waarschijnlijk gaat het vanavond wel lukken, maar woensdag is er een Kerst-feest op school. Tussen Kerst en Oud-en-nieuw zijn we weg, dus gaat er ook weinig komen van trainen. Laat ik het jaar maar in stijl afsluiten met een mooie Sylvestercross en dan volgend jaar weer goed beginnen. Om in de steming te komen of te blijven, nog een paar plaatjes van de cross in Baarn (van siebesite. nl).

Wintercup I



















Wintercup II

Geen opmerkingen: